Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Stefan Flod Inte uppkopplad
Förbundsordförande UP

Stefan Flods avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Nu är det dags att starta upp Ung Pirat Luleå! - 2007-08-24, 13:07

Hejsan

Mitt namn är Stefan Flod och jag sitter som förbundsordförande i Ung Pirat och som samordnare/kontaktperson för Ung Pirat Norradistriktet .

Ett av mina uppdrag är även att stöda Piratnätet och lokalavdelningar. Piratnätet är den lokalavdelning som fångar upp de som går med i Ung Pirat på de orter där det ännu inte startats upp en lokal lokalavdelning. Idén med Piratnätet är att vi ska stötta upp de orter som vill starta upp egna lokalavdelningar och på så sätt på sikt göra oss själva överflödiga. Det är nämligen så att mindre lokalavdelningar med geografisk förankring har helt andra möjligheter att samla medlemmar och göra saker än vad det rikstäckande Piratnätet har.

Nu är det så att vi den senaste tiden sett en ökning av Unga Pirater i Luleå med omnejd. Och därför är det dags att starta upp en lokalavdelning med säte i Luleå för alla Ung Pirats medlemmar från Norrbotten.

Därför kommer vi hålla ett uppstartsmöte söndagen den 7:e oktober i Luleå där vi snabbt går igenom lite nödvändig formalia som val av styrelse och sedan ägnar oss åt att umgås, prata piratpolitik och spåna på idéer om vad som kan göras i just Luleå framöver. Mötet kommer äga rum kl 16.00, och exakt plats kommer det komma mer info om i nästa mail. Men det kommer vara i centrala Luleå någonstans. Förutom mig som förbundsordförande kommer även Ung pirat Umeås ordförande, Piratpartiet Västerbottens valkretsledare och Piratpartiet Lead för Region Norr att komma på mötet. Så alla Unga Pirater och Piratpartister är varmt välkomna!

Detta mail går ut till alla medlemmar som bor i Norrbotten och jag hoppas att så många av er som möjligt dyker upp på mötet. Så skriv in det i kalendern redan nu!

Är du intresserad av att engagera dig i den nya lokalavdelningen kan du skicka ett mail till mig på stefan.flod@piratpartiet.se så kan vi pratas vid om hur just du kan bidra. Det finns massor av olika saker som det kan behövas hjälp med, så alla som kan och vill behövs.

Känner du att du inte har tid att bli aktiv just nu, men vill byta lokalavdelning från Piratnätet till Ung Pirat Luleå gör du det enkelt genom att maila mig på ovanstående adress så flyttar jag om ditt medlemskap så fort den nya lokalavdelningen kommit igång. Det kan vara bra att byta lokalavdelning då det kommer komma mail till alla medlemmar i UP Luleå i framtiden om vad som händer i just Norrbotten.

Har du några frågor eller synpunkter? Tveka inte att höra av dig till mig!

Med vänliga hälsningar

Stefan Flod

Förbundsordförande Ung Pirat

tel:0760-18 89 18
http://stefanflod.com/
  Skicka ett meddelande via Skype™ till Stefan Flod  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Ung Pirat Luleå Stefan Flod Ung Pirat Luleå 5 2008-12-09 20:01
Ung Pirat Luleå Stefan Flod Arkiv för Norrbottens län 11 2007-10-14 17:43
Nu är det dags att starta upp Ung Pirat Luleå! Stefan Flod Luleå 0 2007-08-24 13:11
Nu är det dags att starta upp Ung Pirat Västerås! Mab Ung Pirat Västerås 12 2007-08-17 21:50
Ung pirat Luleå? Stefan Flod Arkiv för Norrbottens län 0 2006-12-08 21:32