Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Airedeloth Inte uppkopplad

Airedeloths avatar

Reg.datum: Jan 2006
Standard Missat? - 2006-01-18, 19:13

Ni må ha döpt om länken, men texten är densamma. Sen att sidan fortfarande heter Dravel.aspx är kanske inte så bra. I övrigt ser det sidan jävligt bra och seriöst ut.

Det första intrycket sidan gav var oseriositet (jag märkte det när jag skulle samla signaturer. De som besökt sidan tyckte hela idén var skit, och jag vågar säga att de skulle ha en annan uppfattning om de såg den nu)

"Kakor och annat juridiskt dravel

Kakor

Enligt lag behöver vi tala om att vi sparar kakor på din burk, och hur du kan få kakor att inte sparas. Så vi sparar kakor på din burk. (Duh.) En kaka som besöksräknare och förmodligen ett par för sessionsinformation. Du kan få dem att inte sparas genom att stänga av i din browser att de sparas.(Duh kvadrat.) Fast då vete fan hur bra inloggning och sånt funkar. Egen risk, etc."

I'm not a complete idiot. Some parts are missing!

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Har detta missats eller har folk bara missat dess betydelse? Obbas PP i media 8 2009-05-30 11:02
Ta bort den här. jag hade missat i pirateweb. det funkar och finns. Anders Hedberg Efterfrågade tekniska funktioner (STÄNGD) 0 2009-02-07 14:06
"Märkligt att (s) missat intrånget" Joakim Holgersson PP i media 7 2006-09-09 08:14