Piratpartiets mötesplattform

< DöljPiratpartiets vårmöte 2017
Mötesklocka   
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Magnus Andersson Inte uppkopplad

Magnus Anderssons avatar

Reg.datum: May 2014
Standard Val till styrelsen - en studie i ångest - 2016-11-19, 13:12

Jag kollar igenom listan på de som blivit nominerade till styrelsen och som har accepterat nomineringen och känner genast att jag skulle vilja utöka styrelsen! Det finns så många, bra kandidater att jag helt ärligt har svårt att plocka ut vilka som skulle vara mina favoritkandidater. Men det är ju ett helt underbart lyxproblem! Lite säger det mig att vi har vänt trenden för engagemanget i partiet och jag hoppas att de som trots allt inte får plats i styrelsen finner andra uppdrag som ni kan verka inom. Dels har Anton ett antal uppdrag som jag tror kan vara intressanta, dels har jag talespersonsuppdrag som ännu inte har fyllts. Så räkna med att vi kommer att höra av oss framöver oavsett! Sedan kommer vi nästa år att fylla på med fler, så ge inte upp.

Så stort lyckat till till er alla som kandiderar och ett stort grattis till partiet för att vi kommer att få ett så bra tillskott till styrelsen då jag räknar med att det kommer att skapa mer aktivitet i styrelsen och i partiet som stort. Jag har stort förtroende för det val som vi står inför och att rätt personer kommer att bil valda.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är