Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Richard Ainz Inte uppkopplad

Reg.datum: Jan 2006
Standard Tillåtet och förbjudet för att få trovärdighet - 2006-01-02, 15:40

Jag har spånat igenom detta forum av och till under dagen, och det slår mig tyvärr att mycket är väldigt n00bish när det gäller att prägla en seriös framtoning på besökarna/medlemmarna.

Tanka ner exempelvis Photoshop och använda det med en stulen/genererad nyckel är stöld.

Följaktligen måste allt som ens andas warez/appz/keycodes och hela den baletten visas på dörren. Det är inte det Ni far efter.

Se till att genomföra det konsekvent och upprätta förhållningsregler för hantering av detta och liknande så kan vi kanske undvika en hel del besvär med folk som reagerar negativt på det.

Jag vet är det är tidigt och att Ni fått mycket uppmärksamhet på extremt kort tid, men vissa saker måste ändå prioriteras, och den viktigaste är det intrycket man får när man läser vissa inlägg. Är villig att hjälpa till i mån av tid.

/Rikard (ja, en till !)

-----------------------

Piratpartiets inofficiella Wiki

http://piratpartiet.hwaccess.net

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Skall det vara tillåtet och dopa sig? Vältränad Integritet och privatliv 122 2009-12-24 12:57
Piratkläder i vallokaler = tillåtet? Calero Europaparlamentsval 2009 24 2009-06-07 19:34
tillåtet? enganer Piratshoppen 12 2009-02-20 18:42
Expertvittnes trovärdighet ifrågasätts i The Pirate Bay-fall Christian Engström PP i media 0 2008-04-27 20:16
Skype förbjudet... Alexmcfire PP i media 7 2006-10-06 20:53