Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Anna Troberg Inte uppkopplad

Anna Trobergs avatar

Reg.datum: Apr 2008
Standard Sv: Kandidat, Riksdagslistan 2014: Mattias Lennartsson - 2013-12-20, 10:05

Hej!

Tack för att du ställer upp som kandidat till Piratpartiets riksdagslista. :-)

Jag hade tänkt ställa en massa frågor, men sedan beslutade jag mig för att bara ställa en enda, eftersom den ger en inblick i en persons syn på livet, universum och allting:

"Du knallar in i fikarummet för att hämta en uppfriskande kopp kaffe. Väl där inser du att kannan är tom. Vad gör du?"

(Frågan är filosofisk, så försök inte komma undan med svar av typen: "Jag dricker inte kaffe" eller "Vi har ett modernt kontor med en hyrd kaffemaskin, så jag ringer uthyrningsfirman.")

Jag hoppas att du får en riktigt trevlig jul!
:-)

Partiledare
Blogg: http:www.annatroberg.se
Mejl: anna.troberg@piratpartiet.se
Facebook: http://www.facebook.com/annatroberg1
Mobil: 0704-676 273

Svara med citat
  (#2) Gammal
Mattias Lennartsson Inte uppkopplad

Mattias Lennartssons avatar

Reg.datum: Jun 2006

Länk: #291706
Standard Sv: Kandidat, Riksdagslistan 2014: Mattias Lennartsson - 2013-12-20, 13:15

Citat:
Ursprungligen postat av Mikke Visa inlägg
Hej!
Hur ställer du dej till religion och troende?
Själv gör jag det så enkelt att jag tror på det jag kan se med egna ögon. Än så länge har jag inte fått direkt orsak att tro på någon religion, men jag har all respekt för de som är troende och anser att det är en mänsklig rättighet att få tro på vad man vill.

Svara med citat
  (#3) Gammal
Mattias Lennartsson Inte uppkopplad

Mattias Lennartssons avatar

Reg.datum: Jun 2006

Länk: #291707
Standard Sv: Kandidat, Riksdagslistan 2014: Mattias Lennartsson - 2013-12-20, 13:28

Citat:
Ursprungligen postat av Anna Troberg Visa inlägg
Hej!

Tack för att du ställer upp som kandidat till Piratpartiets riksdagslista. :-)

Jag hade tänkt ställa en massa frågor, men sedan beslutade jag mig för att bara ställa en enda, eftersom den ger en inblick i en persons syn på livet, universum och allting:

"Du knallar in i fikarummet för att hämta en uppfriskande kopp kaffe. Väl där inser du att kannan är tom. Vad gör du?"

(Frågan är filosofisk, så försök inte komma undan med svar av typen: "Jag dricker inte kaffe" eller "Vi har ett modernt kontor med en hyrd kaffemaskin, så jag ringer uthyrningsfirman.")

Jag hoppas att du får en riktigt trevlig jul!
:-)
Det där är en svår fråga att svara på, eftersom jag är en av de som inte dricker kaffe. Jag vet därmed inte heller vet hur man gör nytt kaffe då det är slut. Sittuationen har likväl inträffat men jag brukar överlåta till någon annan att göra kaffet, för annars klagar bara folk på mitt kaffe.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är