Piratpartiets mötesplattform

Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
  (#1) Gammal
Mötespresidiet Inte uppkopplad

Mötespresidiets avatar

Reg.datum: Nov 2010
Standard Kandidat, Riksdagslistan 2014: Fredrik Johansson Jägerbrink - 2013-11-10, 03:37

Fredrik Johansson Jägerbrink

Kandiderar till Riksdagslistan 2014.

Ålder: 20
Bostadsort: Örnsköldsvik

Jag blev medlem i Piratpartiet och i Ung Pirat i oktober 2012. Men jag har alltid haft ett stort intresse i politik, men särskilt i fildelnings frågor. Jag kandiderar för jag vill engagera mej mer i politik och särskilt piratpolitik.
Har nyligen varit med och startat Ung Pirat Örnsköldsvik.
Är även ordförande för Ung Pirat Örnsköldsvik.
Kandiderar även till UPK14

Jag studerar till naturguide på Umeå universitet. Kommer ursprungligen från Kalmar.

Svara med citat
  (#2) Gammal
Anton Nordenfur Inte uppkopplad

Anton Nordenfurs avatar

Reg.datum: Nov 2008

Länk: #290469
Standard Sv: Kandidat, Riksdagslistan 2014: Fredrik Johansson Jägerbrink - 2013-11-10, 11:38

Hej!

Har du några åsikter som skiljer sig betydligt från partiets? Vilka är de av dessa som betyder mest för dig?

Är det några sådana åsikter som skiljer sig så pass att du skulle kunna tänka dig bryta mot partilinjen i denna fråga?

Skulle du kunna berätta lite mer om din bakgrund? Vad studerar du / arbetar du med till exempel?

glhf,
Anton

aki

Partistyrelsen 2012-2017
Partiorganisatör 2014-2016
Partisekreterare 2016-2017
Revisor 2018-nutid

Ingenting jag skriver ska betraktas som ett formellt uttalande från mig som revisor, förutsatt att jag inte explicit skriver det. Fråga om du är osäker.

Bloggar på antonnordenfur.com och är krönikör på frihetssmedjan.se.
  Skicka ett meddelande via Skype™ till Anton Nordenfur  
Svara med citat
  (#3) Gammal
fredde93 Inte uppkopplad

fredde93s avatar

Reg.datum: Oct 2012

Länk: #290683
Standard Sv: Kandidat, Riksdagslistan 2014: Fredrik Johansson Jägerbrink - 2013-11-19, 00:22

Hej