![]() ![]() |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
(#2)
![]() ![]() |
(#3)
![]() ![]() |
(#4)
![]() ![]() |
(#5)
![]() ![]() |
(#6)
![]() ![]() |
![]() Citat:
Eftersom jag har ett stort intresse för allt som har med kunskap, information och lärdom att göra så säger jag boktryckarkonsten inträdelse som svar på din fråga. Det finns en mängd olika händelser och epoker historiskt sätt som varit viktiga för hur vi lever och lär idag. Jag skulle även kunna svara exempelvis grundandet av Wikileaks, men för att information som kommer från eller till Wikileaks skall kunna spridas vidare behövs tryckkonsten. Därav mitt val av händelse. För mig är det viktigt med kommunikation, oavsett om den sker verbalt eller i skrift. Isabelle "Izzie" Danielsson Evenemangsansvarig Partiledningen |
||
![]() |
(#7)
![]() ![]() |
![]()
Hej!
Tack för att du ställer upp som kandidat till Piratpartiets riksdagslista. :-) Jag hade tänkt ställa en massa frågor, men sedan beslutade jag mig för att bara ställa en enda, eftersom den ger en inblick i en persons syn på livet, universum och allting: "Du knallar in i fikarummet för att hämta en uppfriskande kopp kaffe. Väl där inser du att kannan är tom. Vad gör du?" (Frågan är filosofisk, så försök inte komma undan med svar av typen: "Jag dricker inte kaffe" eller "Vi har ett modernt kontor med en hyrd kaffemaskin, så jag ringer uthyrningsfirman.") Jag hoppas att du får en riktigt trevlig jul! :-) Blogg: http:www.annatroberg.se Mejl: anna.troberg@piratpartiet.se Facebook: http://www.facebook.com/annatroberg1 Skype: anna_troberg Mobil: 0704-676 273 |
|
|
![]() |
(#8)
![]() ![]() |
![]() Citat:
Hej, och tack för din fråga. Jag har under hösten läst på kockutbildningen och det har betytt en hel del koffein för att vara alert under lunchrusningen på arbetsplatsen. Jag är vanligtvis en av de som behöver mycket koffein för att orka med tidiga mornar (Ja, jag är nattuggla). Därför har det fallit sig naturligt att jag är den som inhandlar kaffet, brygger det, håller upp det i termos och ser till att alla veta att det finns nybryggt kaffe till handa. Så för att inte lägga för mycket vikt på en lång utläggning så skulle jag börja med att se om det fanns något kaffe kvar. Om inte - en promenad till närmaste butik för att råda bot på den saken. En arbetsplats utan kaffe kan lätt utvecklas till en katastrof ur många aspekter. När kaffet finns på plats skulle jag brygga nytt och ta med en kopp till min bordsgranne (om jag hade en sådan) på vägen tillbaka. Isabelle "Izzie" Danielsson Evenemangsansvarig Partiledningen |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
Visningsalternativ | |
|
|